Menu overslaan

Onderstaande campagne-uitingen van NSGK kunt u de komende tijd tegenkomen.

Collecte-spotje

Ieder jaar, in de de 3e week van november, collecteert NSGK voor kinderen met een handicap. Kinderen als Kjelt. Kijk het ontroerende verhaal van een 5-jarig mannetje en zijn strijd die begon toen hij met amper 28 weken ter wereld kwam.

TV-spotjes

NSGK Collecteweek

Jaarlijks gaan duizenden vrijwilligers voor NSGK langs de deuren om geld in te zamelen voor kinderen en jongeren met een handicap. Om hen te ondersteunen attenderen we het Nederlands publiek op onze collecteweek. De campagne bestaat uit posters op driehoeksborden, posters op een aantal grote stations, (gratis) stopperadvertenties in regionale en lokale kranten en spotjes op radio- en tv. Daarnaast benaderen we zoveel mogelijk media met een persbericht dat kosteloos wordt geplaatst. Uiteraard besteden we ook de nodige aandacht aan de collecte via onze eigen social media.

Meer weten over onze collecteweek? Bezoek onze speciale pagina's voor vrijwilligers.

Onze verhalen gaan verder

In 2015 vierde NSGK haar 65-jarig bestaan en dat deden we onder andere met de campagne 'Onze 65 Verhalen', waarin we aan de hand van 65 verhalen keken naar verleden, heden en toekomst. Deze campagne was een groot succes. Lezers waardeerden onze verhalen enorm en daarom is er in 2016 een vervolg op deze campagne: Onze verhalen gaan verder! Iedere twee weken publiceren wij een verhaal op onze website en delen dit via onze social media. Van en over mensen die zelf de effecten van ons werk ervaren, een bijzonder verhaal hebben te vertellen of een inspiratiebron zijn voor anderen.

#Ik ga ook weer naar school

De scholen zijn weer begonnen! Ook voor honderdduizenden kinderen met een handicap. Net als alle scholieren kopen zij nieuwe schriften, pennen, boeken, rekenmachines, lunchtrommels, schooltassen, fietsen en kleding. Maar
meestal herkennen zij zich niet in alle reclame die daarvoor wordt gemaakt - want daarin is zelden een kind met een handicap te zien. NSGK doet een beroep op leveranciers van deze artikelen om een kind met een handicap op te nemen in hun advertenties en folders. In augustus en september loopt er een Facebookcampagne om de aandacht te vestigen op de honderdduizenden kinderen met een handicap die ook weer naar school gaan in de campagne #ikgaookweernaarschool.

CBF Centraal Bureau Fondsenwerving ANBI Algemeen Nut Beogende Instelling VriendenLoterij

Deze website maakt gebruik van cookies. Wilt u meer informatie over cookies en welke worden opgeslagen? Lees de cookieverklaring. Niet meer tonen.